آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

79 روزگی...

1391/5/12 13:12
نویسنده : زیبا
826 بازدید
اشتراک گذاری

آرنیکای قشنگم 79 روزه شده هوراااااااااا...ماچ

عزیزم همه وقت منو پر کردی و وقت نمیکنم وبلاگت رو آپ کنم شرمنده...

هر روز شیرین تر میشی و با خنده های قشنگ و صداهایی که از خودت درمیاری حسابی دل من و بابا رو میبری...

تو این مدت خداروشکر کولیکت خوب شدniniweblog.com

و شبا راحتتر میخوابیniniweblog.com و من و بابا هم میتونیم بخوابیم...در ضمن بابا هم چند شبه که دیگه میاد رو تخت سرجاش میخوابه آخه بیچاره تو این مدت از رو زمین خوابیدن کمر درد گرفته البته خودش ترجیح میداد تو اتاق ما نباشه تا از صدای تو بیدار نشه ولی ظاهرا کمر درد از بیخواب شدن بدتره هههههههههههه

این ماه 2تا سفر کوچیک رفتیم...یکی تعطیلات خرداد رو یکهفته رفتیم شمال که خوش گذشت و همونجا هم بود که دلدردای تو کم کم بهتر شد و خوابت نظم گرفت...دومی همین هفته پیش بود که من و تو با بابایی و مامانی و دایی بهداد رفتیم سبزوار دیدن فک و فامیل که اونم بد نبود ولی 4 روز طول کشید که بابا دلش حسابی برات تنگ شده بود...

یه اتفاق بد هم هفته پیش واسه دایی فرزاد افتاداسترس...بیچاره شب تو خیابون نزدیک خونه 3تا دزد نامرد بهش زدند و همه وسایل و پولهاش رو ازش گرفتند...بدتری قسمت این ماجرا این بود که تمام جزوه ها و پروژه هاش تو لپ تاپش بود و کلی واسشون زحمت کشیده بود ولی همه رو بردند...امیدوارم حداقل لپتابش پیدا بشه

واما امروز 6 تیر تولد باباست و 31 خرداد هم که تولد من بود عزیزمniniweblog.com

...پارسال من و بابا یه مهمونی بزرگ واسه تولدامون گرفتیم ولی امسال دیگه نمیشد چون یه دخمل شیطون داریم...من واسه بابا کفش خریدم ولی اون هنوز واسه من کادو نخریدهniniweblog.com

سعی میکنم چندتا از عکسای خوشگلت رو هم اینجا بزارم....بوس واسه عزیزترینمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله شیلا و آراد
13 تیر 91 15:09
عزیزم تو چقدر ناز و ملوسی بخورمت من ماشالله به جونت خاله
مامان انیسا
31 تیر 91 15:00
آخه چه نی نی ناز و توپولویی!ماشالا
عمه ی اریسا کوشمولو
20 مرداد 91 22:51
خیلی پیراهنت نازه ...بووووووس