آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

آرنیکا 4 ماه و 10 روز...

1391/5/31 14:22
نویسنده : زیبا
807 بازدید
اشتراک گذاری

آرنیکا عسل مامان روز به رزو بزرگتر و ناناز تر میشی قلبعاشقتمممممممممممم

هرجا میریم دل همه رو میبری...غریبه ها دورت جمع میشند و فامیل عاشقند ههههههههه میبینی چقدر طرفدار داری...خوب این واقعیته منکه الکی از دخملم تعریف نمیکنم ههههههههه

4ماهت تموم شد و باز واکسن زدی و اشک منو حسابی دراوردی...آخه طاقت درد کشیدنت رو اصلا ندارم...این عکسو هم مامانی بعد از واکسن با روسری خودش ازت گرفته قربونت برم...

از 3 ماهگی به بعد من و بابا تنها تورو میبریم حموم و کلی خوش میگذره...اینجا هم از حموم اومدی بیرون و بابا گذاشتت توی روروک...قربونت که هنوز کوشولویی و پاهات به زمین نمیرسه...

اینم یسری عکس دیگه که تو این مدت ازت گرفتم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان صدرا
31 مرداد 91 14:37
سلام مامان زیبا جون ، نی نی نازی دارید ، حتماً براش اسفند دود کن عزیزم ، به ما سربزنی خوشحال میشیم. راستی گهواره نازی داره آرنیکا جون
سوسی مامان برسام
2 شهریور 91 17:25
سلام زیبا جون خیلی وقت بود ازتون خبر نداشتم و کلی ذوق کردم این عکسای خوشگل ارنیکارو دیدم.... ووووووای که چقدر نااااازه
سمان مامان آرشیدا
4 شهریور 91 20:06
سلام زیبا جون. خوبی؟ آرنیکا جون چه ناز و خوردنی شده. ببوسش از طرف من. با اجازه لینکتون میکنم.
مامی بهنام وملینا
7 شهریور 91 0:56
سلام خانومی ماشالله چقدر ارنیکا جون خوشگله منم یه دخی 5ماهه دارم منتظر حظور گرمتون هستم
یاسمن جووون
28 شهریور 91 17:14
خدا حفظش کنه