آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

5ماه تمام...

1391/6/21 14:18
نویسنده : زیبا
748 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام به عسلک خوشگلم...5 ماهگیت مبارک گلمممممممممم

دختر نازم...گرد و قلنبه مامان حسابی داری بزرگ میشیا........5 روز پیش بردمت دکتر وزنت 8230 و قدت 66 بودو این یعنی رشدت عالیه (زدن به تخته یادتون نرهنیشخند)

الانم پیش من دراز کشیدی و پستونک میخوری و طبق معمول این یکماه نق میزنینگران نمیدونم چرا اینقدر غر غرو شدی واییییییییییییاوه مجبور شدم بغلت کنم و در ضمن بتایپم...بعدا نگی چرا برات کم نوشتمااااناراحت

خوب تو این مدت 2تا سفر رفتیم اولیش یه شمال طبق معمول و دومیش شیراز که با وجود اینکه راه طولانی بود و کم هم اونجا موندیم ولی خیلی خوش گذشت...اونجا رفتیم باغ یکی از اقوام دوررر بابا و حسابی خوردیم و استراحت کردیم...من و تو و بابا شبا تو یه پشه بند تو ی باغ میخوابیدیم و تا خرخره میرفتیم زیر پتومژه آی حالی میدادددد...همه هم بودند هم مامانی و بابایی و داییها و هم بابا احمد و مامان جون و عمو و عمه ...همه دوروبر تو بودند و باهات عشق میکردند عزیزممم

آرنیکا جونم این روزا خیلی سعی میکنی که بشینی...حسابی غلت میزنی و از عقبی سینه خیز میری...کلی هم واسمون آواز میخونی...با بعضیا غریبگی میکنی ولی بعضیهارو از همون بار اول که میبینی دوست داری...عاشق بابا هستی و تا میبینیش میخندی قربونت برمقلب

منم کم کم دارم سعی میکنم خودمو جمع و جور کنم ههههههه هم هیکلمو که خیلی ترکیده و هم زندگیمونو که با اومدن تو کلا عوض شده و عادت کردن بهش سختهابله

خوشگلم خیلی داری نق میزنی و نمیزاری که عکساتو بزارم باشه دفعه بعد...بوس بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

درنا(مامان محمدرهام)
1 مهر 91 6:48
اى جونم.چقدر نااااز شده زيبا جون با توجه زه رشد خوب ارنيکا کمکى کى شروع مىکنى؟ علاوه بر شير خودت چىز دىگه هم ميدد؟وىتامين چى؟
مامان محمد رضا
23 آبان 91 20:42
سلام دوست عزیز چه دخمل نازی داری شما رو در لینک دوستان قرار دادیم یه سری به ما بزن خوشحال میشیم