آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

5ماه و 14 روز...

1391/7/4 10:30
نویسنده : زیبا
1,563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عسلممممممم...امروز ٥ ماه و ١٤ روزته و میتونم بگم که حسابی واسه خودت خانمی شدی

از دیروز ٢تا حرکت جدید ازت دیدم  اول اینکه بعد مدتها سینه خیز عقبی و دور خودت چرخیدن دیروز ٣ مهر دیدم داری به سمت جلو سینه خیز میری   دوم اینکه چند روزه میزارمت تو روروک و تو هم ذوق میکنی ولی ثابت بودی و پاهات کامل به زمین نمیرسید ولی دیروز از ورودی آشپزخونه تا صندلی خودت رو رسوندی و خوشحال شروع به بازی با صندلی کردی و قربمنم کلی ذوق مرگ شدم

و یه حرکت دیگه هم اینکه یکی دو هفته ایه سعی میکنی از نی نی لا لای بیرون بیای و چند بار هم نزدیک بود بیفتی که گرفتم وهمه اینا یعنی دخترم داره حسابی بزرگ میشه

ااماا امروز یه کار جدید دیگه کردی...بعد از اینکه اینهمه آواز میخونی و جیغ میزنی واسه اولین بار گفتی ادددد ...خیلی حال کردم هورااااااااااا

قربون اون خنده هات برم عروسکککککککک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سوسی
4 مهر 91 13:38
عزیزم چقدر نازه این دختر مخصوصا اولین عکسش با اون لباس خوشگلش
زهره
4 مهر 91 16:14
سلام ماشالله چه ني ني نازي دامنشو اخي عزيزم هنوز كوچولوتون نميشينه؟ ايشالله هميشه بخندي عزيزكم دوست داشتين سر بزنين و لينك بدين باي
شقایق(مامان آرنیکا)
6 مهر 91 14:56
عزیز دل خاله برای کسب مهارت های جدیدت به شما و مامان خوشگلت تبریک میگم
بوی سیب
15 مهر 91 20:25
سلام زیبا جون خوبی؟ عزیـــــــــــــزم چقدر دختر گلت نااااااز شده ماشاالله خدا حفظش کنه از قولمن ببوسش
medisa
16 مهر 91 14:48
ey jooonammmmmmmmmmmmmmmmmmm.moshala
مامی آوید
16 مهر 91 15:12
ماشالا به این دخمل نانازی...هزار الله اکبر که اینقدرر این دختر خوش خنده و خوشگله....خداحفظش کنه
اوا مامان رهام
16 مهر 91 19:04
ای خدا دخمل گل با اون لباس قرمز خوشملش بوووووووس
مامی آوید
16 مهر 91 23:13
زیبا جون لینکت کردم ....
شقایق
22 مهر 91 0:00
سلام عزیزم چقدر دخملتون نازههههههه هزار ماشالااااااااااا من عاشقش شدم