آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

6ماه و نیمممم

1391/8/6 15:54
نویسنده : زیبا
653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز ترینمممممممقلب

دختر قشنگ مامان حالا 6 ماه و نیمه شده...خوردنی و شیرین...ماچ

از اول آبان تقریبا میتونی بدون کمک بشینی   و منتظرم ببینم کی میتونی 4 دست و پا بریمتفکر

از دندونات همچنان خبری نیست

خواب شبت خیلی بهتر شده خداروشکر و شبا کمتر بیدار میشی (چشم نخوریااااا)

اما مشکل بزرگ من اینه که خیلی به من و بابا وابسته شدی و پیش هیچکس راحت نمی مونی..قبلا با مامانی میموندی و اصلا گریه نمیکردی ولی حالا پیش اونم بیشتر از یک ساعت نمیمونی ...بقیه هم که دیگه هیچی...منم که رفته بودم باشگاه ثبت نام کرده بودم مجبورم بیخیال کلاسم بشم

عاشق خندیدن و قهقهه زدناتممم عزیزممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی آوید
10 آبان 91 19:51
تبریک خانومی واسه نشستن آرنیکا جونی...انشاء... هرچی زودتر چهاردست و پا هم میره...خداروشکر که خوابش بهتر شده...این شبا رو راحت بخواب چون موقع دندون درآوردن دوباره بدخواب میشن نینیا....
درنا(مامان محمدرهام)
29 آبان 91 10:14
زیبا جون پسرمنم خیلی غریبی میکنه .تازه از3 ماهگی شروع شد.الانم هر موقع مهمونی میریم اخماش ازهم باز نمیشه میتونم لینکت کنم؟