آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

خوشگلک من...

1392/3/20 17:43
نویسنده : زیبا
945 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلکم سلام........

اولا نمیدونم چرا قالب وبلاگت پریده!!!!!!!!!!نگران حالا شاید این بانی خیر بشه و سر فرصت یه قالب جدید و بهتر بزارم...

دوما که مثل همیشه عاشقتمهااااااااااااااااااماچ

دیروز بعد از حدود یکهفته از شمال برگشتیم.هفته پیش تعطیلات خرداد بود و من و تو هم با مامانی و بابایی رفتیم شمال و روز بعدش هم بابا و دایی بهداد اومدند و روز بعدترشم هم مامان فروغ و اون یکی بابایی و عمو نوید هم اومدند پیشموننیشخندخلاصه حسابی دوروبرت شلوغ بود و بهت خوش میگذشت.3 چرخه ای رو هم که یکماهه پیش برات خریدیم رو بردیم و روز چند بار با بابا و دایی و عمو میرفتی سچرخه سواری.خیلی 3چرخت رو دوست داری خداروشکر.فقط تو شمال یه جا عین 3 چرخت دیدیم قیمت زده 217 تومن ولی ما از تهران برات 255 خریده بودیم وکلی حرصمون گرفتقهر

دختر نازم روز به روز داری بزرگتر میشی و هرروز کارای شیرین و جدید انجام میدی و حسابی منو بابا رو ذوق زده میکنی...حیف که وقتی میام برات بنویسم نصفشو یادم میره...تا ما با تلفن حرف میزنیم دستت رو میزاری رو گوشت و میگی اَییبه من زنگ بزن...واسه هرکی بگیم بوس میفرستی اونم از نوع صدادارش...تا نی نی میبین ذوق میکنی و میخوای با همه نی نی ها دست بدی ولی بیشترشون بی ذوقند و فقط چپ چپ نگات میکنند!!!عاشق نای نایی.صبحها که بیدار میشی کنترل تی وی رو میدی به من و میگی نانای یعنی برات آهنگ روشن کنم.تا سوار ماشین میشیم میگی نانای تا ضبطو روشن کنم و اینقدر دوست داری که تا یک آهنگ تموم میشه امون نمیدی آهنگ بعدی شروع بشه و داد میزنی نانای.موبایل هرکسی رو هم ببینی بازم میگی نانای.خلاصه عشق رقصی عسیسممژه

کلمه های جدیدت:

اَن : انگورنیشخند

اُتا : افتاد

آب بیدی:آب بده

ما:ماست

اَیی:اَلو

خ: نخ دندونقهقهه(عاشق نخ دندونی و هر وقت میخوام استفاده کنم باید به تو هم بدم وکلی هم حرفه ای شدی...حیف که ازت عکس نگرفتم)

یا: خیار(عاشق خیار و گوجه سبزی و دوست داری بگیری دستت و خودت گاز بزنی)

پخ پخ:اسپری تمیز کننده!!!!!!!!!!!!!!تعجب

تاتا عبیدی: تاب تاب عباسی

هیش:شیشه شیر

جایی:جارو

بَ :بغل(کف دستات رو هم خیلی خوشگل میگیری بغل هم که یعنی بغلت کنم) مثل این عکس:

آرنیکا در ساحل:

به زور نگهت داشتم یه عکس هم باهم بگیریم:

 

دخترم حسابی مستقل شده:

اینم 3 چرخت تنها چون یادمون رفته وقتی سوارشی ازت عکس بگیریمآخ

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان ملينا
19 خرداد 92 14:37
چه دخمل ناز و ملوسي دارين .خدا براتون حفظش كنه. دوست داشتين به ما هم سر بزنين.


مرسی عزیزم.حتما
آتنا مامان روشا یدونه
21 خرداد 92 16:28
الهی تپل مپلی فدای اون لباس گل گلیت بشم که انقدر بهت میاد


مرسی خاله...
صبا خاله ی ایسا
5 تیر 92 19:22
اخی نازی عزیزم
چقد خوشگلو نازی
مامانیش برای اینکه بیشتر باهم اشنا بشیم خصوصی برات گداشتم
به ما هم سر بزن


ممنون چشم عزیزم
صبا خاله ی ایسا
5 تیر 92 19:23
عزیزم ایسا جون تو جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده میشه کد 133 رو به شماره ی 20008080200 اس ام اس بزنید؟ ممنون میشم
صبا خاله ایسا
14 تیر 92 13:48
چرا اپ جدید نمیکنیییییییییییید
مرجان مامان اران
17 تیر 92 15:09
اخی عزیزمممم
هزار ماشالا جقدر نازو خوشگل ترر شده
بوسسسسسسسسسسسسسس زیاد
شاد باشید همیشه عزیزمم


مرسی مرجان مهربونم
مرجان مامان اران
13 مرداد 92 0:53
نیومدی که عزیزم کجایییییی


وای میدونم خیلی غیبت دارم...
مامان آنیسا
15 مرداد 92 19:14
الهی قربونش برم چه عکس های خوشگلی انداخته با پیراهن گل گلی خوشگل و لپهای آویزونش ماشالا داره این خوشگل خانم


مرسی خاله مهربون
مامان علی کوچولو
20 آبان 92 21:30
چه دخمل نازی شما