آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

اومدیم بعد از 2 ماه غیبت...!!!

1392/5/28 14:50
نویسنده : زیبا
824 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام به همه دوستای مهربونی که من و آرنیکا لطف داشتند...میدونم غیبتم طولانی شده شرمنده...

آرنیکای نازم روز به روز بزرگتر میشه و من اینو هر روز حس میکنم...این مدت سرمون شلوغ بود...البته نمیخوام آپ نکردنمو توجیه کنم ولی خب چه میشه کرد...گاهی واقعا با وجود شیطنتهای آرنیکا حس نوشتن ندارم...

 

نمیخوام غر بزنم ولی واقعا بچه داری اونم از نوع شیطونش سخته...حس میکنم دیگه اصلا مال خودم نیستم و شخصیت من الان فقط مامان آرنیکاست.ولی خداروشکر که یه دختر سالم و دوست داشتنی دارم.این روزا همش خسته ام.گاهی صبرم رو از دست میدم و بدجوری سر آرنیکا داد میکشم و دعواش میکنم و البته بعدش هم یجورایی پشیمون میشم چون هنوز خیلی کوشولوئه...

 

دیروز 16 ماه آرنیکا تموم شد و 19 مرداد هم ششمین سالگرد ازدواج من و بابا بود البته با حضور خانم خانما...

تو این مدت 2بار دیگه رفتیم شمال یکبار 3 روزه با 2تا از دوستامون و یکبار همین چند روز پیش برگشتیم که 2 هفته ای شمال بودیم و خیلی عالی بود....هوا برعکس تهران که وحشتناک گرم بود بارونی و بهاری بود و خواب آرنیکا اونجا حسابی مرتب شده بود و در نتیجه من و آرنیکا و مامانی و دایی بهداد 2هفته موندیم اونجا و حالشو بردیم.

 

دیگه از کارایی که کردیم تعمیرات خونه بود.کابینتهارو عوض کردیم و کف خونه رو هم پارکت کردیم که 10 روز طول کشید و این مدت خونه مامانی بودیم و پوست من کنده شد بسکه آرنیکا همه چیزو به هم میریخت و خونشون رو با خاک یکسان کرد ولی در عوض خونمون کلی خوشگل شد خداروشکر.

 

دیگه اینکه بله برون دایی هم انجام شده و مهرماه هم عقد کنون و عروسیشونه و ارنیکا داره زن دایی دار میشه و ما هم فعلا باید بیفتیم دنبال کارای عروسی و خرید و بقیه مسائل...

 

لغاتی که تو این مدت آرنیکا میگه:

 

اول اینکه بهش میگیم اسمت چیه میگه آنا!!!!! عاشق آنا گفتنشممممم

 به فیلمهایی که ازت تو موبایل داریم میگی اِنه!! حالا چرا این اسمو روش گذاشتی خدا عالمه...یکسره هم میای میگی اِنه(خودشیفته)

مایی:مامانی

باباجِ:باباجون

بیداد:بهداد

اوو:الو

یایا:خیار

ابس:اسب

آنم:خانم

نا:لاک

بدا بدا:بیسکوییت

بیدوبیدو:بیتکوپ بیتکوپ

نو:نون

بایی:بازی

پو:توپ

پته:پسته

اوپ:سوپ

با:بالش-بالا

پیس:اسپری

آبی:آب بازی

 

کلا هر کلمه جدیدی که میشنوی رو با همون زبون شیرین خودت تکرار میکنی عشقم ولی همه رو یادم نمیاد.

 

اینم چندتا عکس نه چندان جدید:

 آرنیکا و اولین لاک زدن

آرنیکا دندونات کو...

آرنیکا و استخر توپش که بندرت توش میمونه متاسفانه

 

آرنیکا عاشق مداد و خودکار

آرنیکا و 3 چرخه محبوبش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

لیلا جواهری
22 مرداد 92 16:26
سلام عزیزم . من مامان آراد و آرین کوچولو هستم و به تازگی با وبتون آشنا شدم. ماشالا چه گل دخمل نازی دارید. عاشق پاهای لاک زدش شدم بخدا عزیزم


مرسی مهربونم...خوشحال میشم باهاتون آشنا بشم
آتنا مامان روشا یدونه
23 مرداد 92 15:35
تغییرات جدید مبارک، عروسی برادرتون مبارک، سالگرد ازدواجتون مبارک، 16 ماهی آرنیکا عسلی هم مبارک
عکسهای دخملیمون خیلی ناناز شده ماشا الله


وای ممنون عزیزم چه همه تبریکککک
zohre maman kiyan
27 مرداد 92 11:29
16 ماه آرنیکا جون مبارک و ششمین سالگرد ازدواجتون مبارک زیبا جون


مرسی عزیزمممممم
مرجان مامان آران
1 شهریور 92 15:02
16 ماهگیت مبارک عزیزممممم
سالگرد ازدواجتونم مبارککککککککککککک ماهم مرداد بود سالگردمون
تغیراتتتتتت خونه مبارکککککککک
همیشه به سفر و گردشش و شادی عزیزمممممم
قربون عکسای خوشگلش ارانم تو استخر توپش نمیره
ای جانممممممم قربون پاهای کوچولوت عروسک ناززززززززز


ممنونم مرجان جون.این وروجکها خیلی بهم شبیهند
صبا خاله ی آیسا
5 شهریور 92 21:32
سلام عزیزم تبریکای من و بپذیرید
خیییییییییییلی دلتنگتون بودم قربون پاهای کوچولوت عزیزم


مرسی که به یادمون هستید..
زهرا
5 شهریور 92 23:53
16 ماهگی خانم کوچولوونامزدی دایی مبارک
سالگردازدواجتون هم مبارک زیباجون



ممنون از لطفت عزیزم
صبا خاله ی آیسا
6 شهریور 92 14:24
عااااشقتم خوشگلم


مرسی گلممم
آتنا مامانیه روشا یدونه
7 مهر 92 15:30
بابا کجا میرید 2 ماه 2 ماه ازتون خبری نیست دلمون تنگید
شقایق (مامان آرنیکا)
8 مهر 92 13:07
عزیزم ماشاا... خیلی ناز شده ...از طرف من ببوسش مامان خوشگل
آتنا مامانیه روشا یدونه
16 مهر 92 10:40
روزت مبارک گلم
جیران بخشنده
18 مهر 92 8:50
سلام من جیران هستم 14 سالمه و مدتی که با وب ارنیکا جون اشنا شدم دختر خیلی نازی دارید
مامان آنیسا
25 مهر 92 16:46
عزیزم!دندون موشیاشو!پاهاشو! خیلی جیگری عروسک خانم
سهیلا مامان آیسا
20 آبان 92 10:39
ای جونم ،چه دخمل نازی دارید دختر من4روز از آرنیکای شما بزرگتره.با اجازه لینکتون می کنم شما هم اگه دوست داشتید بیاید پیش ما.ببوسید آرنیکا جونو از طرف من
مرجان مامان آران و باران
23 دی 92 1:19
کجایییییییییییین شماا پس دلمون تنگ شده براتونن
آتنا مامانیه روشا یدونه
20 بهمن 92 8:36
عزیزم خوبید خبری ازتون نیست؟ هر جا هستید شاد باشید.
فرهاد
31 فروردین 93 2:34
سلام خیلی دختر نازی دارید خدا براتون نگهش داره وبتون و آپ کنید تا عکسای جدیدش و هم ببینیم
فرهاد
31 فروردین 93 2:36
سلام دختر خیلی نازی دارید خدا براتون نگهش داره وبتون و آپ کنید که عکسای جدیدش و ببینیم ممنون