آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

هورا آرنیکا راه میره...

1392/2/31 17:00
نویسنده : زیبا
672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازمممممممممماچ

خوشگلم بلاخره روز ٢٩ خرداد در سن ١٣ ماه ٨ روزگینیشخند رسما شروع کرد به راه رفتن اونم تو خونه مامانی ایناااا...با سرعت نور و همراه با نای نای...خیلی هم یکدفعه شجاع شدی گلم و تا نیفتی دستت رو به هیچ جا نمیگیری عسیسممممممبغل

چتری هات رو هم خودم در یک اقدام ضربتی کوتاه کردم و به حرفای بابا هم هیچ توجهی نکردمگاوچران دیگه موهات نمیاد تو چشمای خوشگلت...

دخترم کاش زودتز اوضاع خوابت بهتر بشه والا من به شهادت میرسمافسوس فکرکن دیشب ساعت ١٠ خوابیدی مثلا ولی تا ساعت ١ هر یکربع بیدار شدی و گریه کردی...از ساعت ١ تا صبح هم هر یکساعت بیدار شدی و من کلا دیشب ٢ ساعت بشتر نخوابیدم...یعنی مغزم داره میاد تو دهنمچشم

در راستای راه رفتنت دیروز حداقل ٥٠ بار رفتی سراغ آینه و شمعدون و اینقدر گرفتمت که شب دستام به شدت میدردید و در نتیجه امروز جمعشون کردم و خلاصاوه

این چندتا عکس هم نمونه شیرین کاریات تو آشپزخونه و کمک به مامان:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زهرا
31 اردیبهشت 92 17:18
مامان ایسا
1 خرداد 92 16:43
قربون دخمل کاری.خسته نباشید


پاسخ:مرسیییییییی...
شقایق(مامان آرنیکا)
2 خرداد 92 10:34
عزیزم راه رفتنت مبارک باشه


پاسخ:مرسی شقایق جونم
صبا خاله ی ایسا
3 خرداد 92 18:59
افلین دختره خوشگل
سلام من خاله ی ایسا هستم ازین به بعد منم به شما سر میزنم


پاسخ:خوشحال میشیم عزیزم...
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 1:20
اي جان قربونت برم مباركه راه رفتنتتتتتتتتتتتتتتتتت
كاش ارانم زودي راه بره
از بي خوابي نگو كه هلاكمممممممممممم


پاسخ:آخی مرجان جون اصلا عجله نکن که آرنیکا از وقتی راه میره شیطونیهاش 2برابر شده!!!
برسام
5 خرداد 92 8:51
عزیزم مبارک باشه برایت آرزو دارم: درمیان مردمی که می دوند برای زنده بودن، آرام قدم برداری برای زندگی کردن!
برسام
5 خرداد 92 8:52
برایت آرزو دارم: درمیان مردمی که می دوند برای زنده بودن، آرام قدم برداری برای زندگی کردن!


پاسخ:[smiley]l/l_27.gif[/smiley]
مامی بهنام وملینا
8 خرداد 92 1:29
دخمل نانازی دارید خدا حفظش کنه مثل اینکه با دخمل ما همسن هستش


مرسی...حتما به وب دخمل نازتون هم سر میزنم
مامان آنیسا
11 خرداد 92 18:26
قربون دختر کاری ناز برم منتاتی کردنت هم مبارک باشه


ممنونم بوس...
زهرا
11 خرداد 92 19:43
راه رفتن آرنیکاجون مبارک


مرسی عزیزم