آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

33 هفته!!!

1390/12/15 18:26
نویسنده : زیبا
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم  امروز شدیم ٣٣ هفته و ١ روز و فقط ٣٧ روزه دیگه مونده تا همو ببینیم هورااااااااااااااااا

باورم نمیشه که اینقدر لحظه دیدار نزدیکه  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے برعکس ماههای قبل این ماه به نظرم داره خیلی سریع میگذره

آرنیکا جونم اواخر هفته 31 رفتم سونو و وزنت 2150 گرم...وای که حسابی بزرگ شدی دکتر توی سونو همه جای بدنت رو کامل بهم نشون داد و حسابی دلم برا بغل کردنت ضعف کرد  خیال باطلفقط دخملم هنوزم مایعت کمه و من و دکتر نگرانیم  

www.smilehaa.org

حالا قراره فردا برم سونوی بایوفیزیکال(خودمم نمیدونم چیه هههههه) تا ببینیم اوضاع چطوره...

خبرای خوب اینکه اتاقت رو چیدم و فقط مونده استیکرها و نقاشی هات...خونه تکونی تموم بشه اونا رو هم میزنیم به دیوار و میشینیم تا دختر قشنگمون تشریف بیارند

مامانی و بابایی هم یه آپارتمون خوشگل تو یه برج بزرگ تو شمال خریدند که هم رو به دریا و هم رو به جنگله و اگه من حالم خوب باشه و تو هم دخمله خوبی تو دل من باشی شاید عید بریم اونجا Smileys  ظاهرا یه زمین بازی بزرگ هم دارند اونجا میسازند که مامانی میگفت تا آرنیکا بیاد میبریمش اونجا بازی ههههههههههه

به امید دیدار قشنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)