آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

هفته 30 و ورود به ماه 8!!!!!!!

1390/11/23 12:37
نویسنده : زیبا
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازمممممممم   خوشگل مامان الان دیگه ٣٠ هفته و ١ روزته و وارد ماه ٨ شدیم عسلممم  باورم نمیشه که ٣٠ هفته گذشته و فقط ٨ هفته دیگه تا دیدنت مونده هوراااااااااااااااااااااا

خیلی وقته به وبلاگت سر نزدم عزیزم...آخه خیلی مشغول بودم niniweblog.com

واست بگم که هفته ٢٦ رفتم سونوی آنومالی مجدد و روی ماهتو دیدم قشنگم   اونموقع وزنت ١٠٠٤ گرم بودو الان دیگه فکر کنم بیشتر از ١٥٠٠ گرم باشی!!! راستش باورم نمیشه که اینقدر بزرگ شدی و الان تو دل منی  هروقت تکوناتو حس میکنم کلی ذوق زده میشم   نمیتونی تصور کنی چه حس عجیب و قشنگیه

آرنیکا جونم این روزا واسه من خیلی استرسشون زیاده...اولا که هنوز مایع آمیونیتیکت کمه و من همش نگرانم   تو این مدت بازم دکتر بهم سرم داد که بزنم و مرتب هم دارم آب میخورم که خدای نکرده واست مشکلی پیش نیاد...در ضمن رفتم و آمپول بتامتازون زدم تا اگر زبونم لال خواستی زودتر به دنیا بیای ریه های کوچولوت کامل شده باشه...ولی عزیزم خواهش میکنم عجله نکن و سرموقع بیا ... من با دکتر واسه تاریخ ٢١.١.٩١ هماهنگ کردم و اگر مشکلی نداشته باشی و تو اون تاریخ به دنیا بیای تاریخ تولدت خیلی بامزه میشه...

راستی شکممو باید ببینی هههههههه حسابی گنده شده و تا حالا ٩.٥ کیلو وزن اضافه کردم...خیلی نگرانم   امیدوارم تا آخر بیشتر از ١٤ کیلو وزنم بالا نره دخملم آخه میدونی که من خودمم تپلم و دلم نمیخواد وحشتناک بشم...

خریدات هم به سلامتی دیگه دارند تموم میشند   البته هنوز کامل نیستند... ولی گهواره ای رو که عاشقش بودم برات خریدم و یه سری چیزای دیگه .دیروز باباجونت ٢ ساعت وقت گذاشت و گهواره و سر هم کرد  وای نمیدونی چقدر ناز و خوشملههههههه   من و بابا مرتب میریم تو اتاقت و با تخت و کمد و گهوارت حال میکنیم ههههههههههههه

دست بابایی و مامانی درد نکنه که هرچی رو دوست داشتم واسه آرنیکای گلم داشته باشم خریدند بوووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

niki
25 بهمن 90 17:25
سلام خانوم گل وبلاگتو دیدم امیدوارم نینی گلت به سلامت ب یاد تو بغل مامانی وباباییش اسم دخملی منم که الان 7 ماهشه نیکاست شبیه اسم نینی شماست راستی سعی کن پوشکای اولشو همون پمپرز بگیری بعد از دو ماهگی هم همون هاگیز عالیه منکه اینکارو کردم خانومی عکس سیسمونی نازتم بزار تو وبلاگت ببینم خوشحال میشم
مامان شبی
30 بهمن 90 10:36
سلام زیبا جونم نی نی گلت حسابی بزرگ شده ها وای باورم نمیشه یادته با هم رژیم گرفته بودیم تو نی نی سایت یه دفعه مامانی شدی امیدوارم نی نی حالش خوب باشه و به موقع دنیا بیاد استرس نداشته باش راستی من لینک کردم وبلاگت رو به وبلاگ پسملم