آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

8 هفتگی!!!

1390/6/21 8:07
نویسنده : زیبا
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان،8 هفتگیت مبارک!بعد از ساختن وبلاگت این دومین باریه که میام سر میزنم...ببخشید عزیزم سرم خیلی خیلی شلوغ بود و البته هنوزم تموم نشده

niniweblog.com.... خب بگم از هفته پیش که چی شد و نشد....آخر هفته یعنی پنجشنبه صبح، من و تو باباجون به اتفاق بچه های اکیپ راه افتادیم به سمت کرج باغ یکی از دوستای خوب بابا !

niniweblog.com

حتما میپرسی بچه های اکیپ کیند؟؟؟ اونا دوستای خوب من و بابا هستند عزیزم که در آینده میشند خاله ها و عموهای تو.البته هیچکدوم از اینکه تو اومدی تو دل مامان خبر نداشتند و بابا هم گفت که این دفعه باید بهشون بگیم ولی راستش من یکمی استرس داشتم آخه نمیدونستم واکنششون چیه.همون اول خاله ها به من گفتند بریم استخر

niniweblog.com

ولی من گفتم نمی تونم بیام(خانوم دکتر برام ممنوع کرده) و اونا هم که نمیدونستند موضوع چیه گفتند اه چه بد

niniweblog.com 

ولی بعد از چند دقیقه بابا جون همه رو دور میز جمع کرد و گفت که یه خبر مهم!!! و اینطوری شد که همه فهمیدند و کلی خوشحال شدند

niniweblog.com

ومراسم تبریک و روبوسی شروع شد

niniweblog.com

niniweblog.com

مخصوصا همه کلی ذوق کردند آخه تو اولین نی نی هستی که تو اکیپ به دنیا میای عزیزم...خلاصه که به خااطر تو من شده بودم سوژه هفته و همه مدام بهم میگفتن مامان زیبا و حسابی هم هوامو داشتند که اول از همه غذا برام بکشند

niniweblog.com

یا دود سیگارو قلیون

niniweblog.com

طرف من و تو نیاد هههههههههههه

کلی هم با خاله ها درموردت حرف زدیم

niniweblog.com

و بهشون گفتم که تو دوست داری وقتی به دنیا میای دوستای خوبی داشته باشی که نی نی های اونا باشند...

niniweblog.com

واما این هفته من باید برم آزمایش بدم که مربوط به سلامتیم میشه تا خانوم دکتر مطمین بشه که به خوبی میتونم ازت مراقبت کنم و در ضمن آخر هفته هم تولد یکی از عموهای اکیپ دعوتیم که مهمونیه خیلی بزرگیه

niniweblog.com و من هنوز نتونستم واسه خودم لباس پیدا کنم

niniweblog.comاوه ه ه ه.........

باباجونت هم داره کارش رو عوض میکنه و حسابی نگرانه....عزیزم واسه هردومون دعا کن تا بتونیم شرایط رو واسه اومدنت به بهترین شکل آماده کنیم....بوس بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منامامان فینگیلی
21 شهریور 90 9:31
سلام مامان زیبا به جمع مامانهای نی نی تو شکم خوش اومدی عزیزم آخی نی نی تو الان خیلی فینگیلیه! یاد روزهای اول خودم افتادم
مامان نخودچی (مریم)
3 مهر 90 14:47
سلام عزیزم... مبارک باشه.... انشاا.... صحیح و سالم بدنیا می اید.... مواظب خودت باش...