آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

یه هفته پریدیم جلو!!!!!!!!!!!!!

1390/7/8 13:15
نویسنده : زیبا
443 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام عشق مامان...عسلم که الان شدی اندازه یه لیمو ترش

niniweblog.com.... خوب مامانی من 2 روز پیش رفتم سونوگرافی و در کمال تعجبتعجب دکتر گفت که 11 هفته و 6 روز هستم ،درحالیکه با محاسبات قبلی باید 10 هفته میبودم!!!! خلاصه اینکه عزیزم ما شدیم 12 هفته تمام...ههههههه معلومه که تو حسابی داری بزرگ میشی ... واما بگم از سونو که بلاخره دیدمت عزیز دلم!!! هنوزم باورم نمیشه وقتی آقای دکتر تی وی روبرو رو روشن کرد و یه دفعه دیدم که تو داری میچرخی

niniweblog.com!!!! دست و پاهای قشنگتو برای اولین بار دیدم و تو داشتی حسابی شنا میکردی گلم

niniweblog.com....نمیدونی چه حالی شدم...اشک تو چشمام جمع شده بود و باورم نمیشد به این زودی از یه نقطه کوچولو تبدیل به یه نی نی کامل شده باشی

niniweblog.com....عزیزم واسه اومدنت لحظه شماری میکنم.

دیگه همه عالم میدونند که من دارم مامان میشم...ههههههه

راستی یادم رفت بگم که باباجون کارشو عوض کرد،اونم فقط و فقط به خاطر تو...آخه میخواد وقتی به دنیا میای تو رفاه کامل باشی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)