آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

آرنیکا 3 ماهه شد...

1391/4/22 16:56
نویسنده : زیبا
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلمممممم...آرنیکای قشنگم دیروز 3 ماهه شدی هورااااااااااا تشویق

تو این 3ماه خیلی تغییر کردی و من هر روز بیشتر بهت وابسته میشم...البته بماند که بعضی روزا حسابی کلافم میکنی و اشکمو در میاری و لی به هر حال من عاشقتمقلب

آرنیکا روزایی که خونه خودمونیم تو دختر خیلی بهتری هستی ولی وقتی میریم خونه مامانی یا مامان فروغ نمیدونم چرا خوابت کم میشه و اذیت میکنی...دوست ندارم فقط تو خونه خوب باشی...البته خیلی ددری هستی ولی منظور از ددر بیرون از هر خونه ایه جاییکه سقفش آسمون باشه ههههههه

مدتیه که ملچ و مولوچ دستات میخوری و گاهی اینقدر تا ته حلقت میبری که اوق میزنیسبز من سعی میکنم واکنش منفی نشون ندم چون تو وارد مرحله دهانی شده و از لحاظ روانشناسی نباید مانعت بشم...

دیگه معنی اسباب بازی رو خوب میدونی و روی تشک بازیت و یا با خرگوشکت و یا با دلقکایی که به کالسکت وصل کردم سرگرم میشی...

اینم چندتا عکس با دوستات ههههههه

عاشق این هستی که باهات حرف بزنم...کلی میخندی و از ته گلوت صدا درمیاری و ذوق میکنی...ولی تا دوربین میارم از خنده هات عکس بگیرم زل میزنی به دوربین و دیگه هرچی حرف بزنم نمیخندی بدجنس...این عکسو هم یواشکی گرفتم هههههه

اینم 2تا عکس دیگه از لپ و موهای ریخته آرنیکا و آرنیکای دمر (آرزوم زودتر موهات دربیاد تا برات گل و سنجاق سربزنم)

خوشگل خانم من وزنش حدود 6300 و قدش رو هم نمیدونم چون دکتر نبردمش...بوس عزیزکممممممممممممماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مرضیه
22 تیر 91 18:03
سلام مامانی چه دخمره نازی داری ...کارایی که دخمرت میکنه مثل شازده پسره منه ...یه جورایی خوشحال شدم نوشته هات رو خوندم آخه فکر میکردم کوروش فقط اینطوریه که خونه خودمون خوبه و جای دیگه حتی خونه مامان بزرگش رو دوست نداره فقط خیابون رو دوست داره ایشالا که بچه هامون همه جارو دوست داشته باشن دخمرتو ببوس
مامان آوینا
31 تیر 91 11:08
سلام. دخترامون تقریباٌ همسنند. من اسم وارنیکا را تو وبلاگ نی نی های 91 ی ثبت کردم و لینکتون را قرار دادم تا با هم سن و سالای وارنیکا جون بتونید تبادل اطلاعات کنید.......
مامان آوینا
31 تیر 91 11:13
اینم ادرس نی نی های 91 ای ....http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/
دخملی
6 مرداد 91 13:25
ای جونم........فقط یه روز اختلاف سنی با دخملی من داره..........امیدوارم با کوشولوها مون خاطرات خوشی رو سپری کنیم
عمه ی اریسا کوشمولو
20 مرداد 91 22:48
ناااااااااازی عسیسسسسسمحتما بیا با اریسای ما دوس شو خوشمل خانوووم