آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

3ماه و 19 روزگی...

1391/5/9 16:29
نویسنده : زیبا
401 بازدید
اشتراک گذاری

آرنیکای عزیزم...دیروز بردمت دکتر...از دکترت(دکتر شاهین نریمان) خیلی راضیم...خوشحالم که تحقیق کردم و این دکتر مهربون و با حوصله و متخصص رو برات انتخاب کردم...طبق معمول همه چیز رو خیلی خوب برامون توضیح داد...گفت که تو این سن خارش لثه هات شروع شده و ناآرومی هایی که تو خواب داری هم بخاطر همینه...در ضمن باید خوردن قطره آهن رو هم شروع کنی...ولی اجازه نداد فعلا غذا رو برات شروع کنم...خیلی دوست دارم زودتر بهت غذا بدم آخه من عاشق غذا دادن به کوچولوهام و حالا لحظه شماری میکنم که به دختر خودم غذا بدم...در ضمن گفت که بچه ها از 3ماهگی دیدشون رنگی و 3 بعدی میشه و به همین دلیل تو مهمونی های شلوغ کلافه میشند آخه حس میکنند مامانشون گم کردند ههههههههههه

وزنت 7060 و قدت 62...خدارو شکر رشدت عالیه...هر کی میخونه بزنه به تختهنیشخند

راستی دیروز بابا نتونست باهامون بیاد دکتر و عمه ناهید زحمت همراهی رو کشید و کلی هم اونجا معطل شد...دستش درد نکنه

این عکس هم ماله 5 شنبه قبله که مهمونی شلوغ بودیم و تو حسابی کلافه شده بودی و منم اوردمت تو اتاق که باهم تنها باشم و نفسی تازه کنی عشقم

 

 

آرنیکای بلا خیلی از خنده هات عکس گرفتن سخته ولی این یکی رو تونستم بگیرم...قربونش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله جون
9 مرداد 91 16:43
سلام ماشاالله چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه قربون خندت بررررررررررررم
شقایق(مامان آرنیکا)
10 مرداد 91 13:33
الاهی قربون اون خنده قشنگت برم...عزیز دل ماشاا... خانوم شدی...مامان خوشگلش ما که برای دختر خوشگلت اسپند دود کردیم...خدا حفظش کنه براتون
عمه ی اریسا کوشمولو
20 مرداد 91 22:47
وااااااااااای ماشاااااالله چقد خوردنیی شماااااا
بهار
25 مرداد 91 18:09
سلام عزیزم. هزار ماشالله به دختر گلت خیلی نازه...خدا برات نگهش داره.
راستش داشتم عکسای سیسمونیشو می دیدم و از این همه سلیقه حسابی لذت بردم. سرویس خواب دختر منم چیلکه اما یه طرح دیگه..خیلی عذر میخام که می پرسم اما چندتا بادی توی کشوهای دختر نازت بود که من رسما عاشقش شدم میشه بپرسم از کجا خریدی؟ لینکشو برات میزارم اگه دوست داشتی جواب بده ...


بهار
25 مرداد 91 18:14
بادی گل گلیه که نوار مغزی ابی دورش دوخته شده ...
بادی سبزه که نوار مغزی صورتی دورش دوخته شده از این لینک http://upload.ninifa.com/images/datu69amtklr3lcqert.jpg

بادی گل و پروانه از این عکس http://upload.ninifa.com/images/kkf0y9dfh34onz2c089s.jpg

فکر کنم اینم بادیه عکس هندونه روش دارهhttp://upload.ninifa.com/images/wbbtz5w8old8bmbvnm6s.jpg

وای خیلی شرمنده ام که می پرسم بازم اگه مایل بودی جواب بده مرسی




عزیزم من اکثر لباسای آرنیکا رو از تایس عزیز که مزون دارند خریدم
مامان آرنیکا
26 مرداد 91 20:19
سلام چه دخمل ماهی دارین آرنیکای منم سه ماه و چهار روزشه الان که داشتم اینو میخوندم همسرم کنارم نشسته بود وقتی رسیدیم به اون جمله که نوشته بودی بزنین به تخته تندی دوید طرف در اتاق من که هنوز نفهمیده بودم ماجرا چیه کلی تعجب کردم وقتی ماجرا رو فهمیدم جای شما خالی کلی خندیدیم این رو به فال نیک میگیرم برای شروع یه دوستی خوب حتما به وبلاگمون سر بزن دیر نکنی منتظرم
❤مامان آزی❤
31 مرداد 91 14:13
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
بهار
2 شهریور 91 2:59
مرسی عزیزم که جواب دادی. دختر گلت رو ببوس: