آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

18 هفتگییییییییییییییییی...

1390/9/2 11:17
نویسنده : زیبا
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگمممم امروز بلاخره وقت کردم تا بیام و برات بنویسم عشقم

www.smilehaa.org

توی این 2 هفته بلاخره من و مامانی(مامان خودم) وقت کردیم یه سر بریم خیابون بهار و واست خرید کنیم عزیزم... ولی راستش چون دفعه اولمون بود حسابی گیج شده بودیمniniweblog.comو نمیدونستیم از کجا باید شروع کنیم دست آخر هم فقط چند دست لباس تو خونه خریدیم و برگشتیمniniweblog.comمامانی حسابی تعجب کرده بود و میگفت چقدر چیزای جدید واسه سیسمونی اومده هههههههههههه

بله دیگه بچه های این دوره و زمونه همه چیشون فرق کرده و پیشرفته شده البته به نظر من آدم باید خودش عاقل باشه و از اول منطقی واسه بچش خرید کنه هههههههههه دخملم فکر نکنی من مامانه سخت گیری هستما ولی مخالف شدید لوس کردن بچه ها هستم. مطمئن باش اینطوری واسه آینده هر کسی بهتره که از اول قدر همه چیزرو بدونه و هرچیزی رو به موقع داشته باشه...niniweblog.com

خلاصه اینکه خرید ما همون چند تیکه بود و دیگه وقت نشده که بریم...البته سرویس کالسکه رو برات انتخاب کردم و تخت و کمد هارو هم از نزدیک دیدم تا ببینیم چی میشه...

دخمل قشنگم این مدت خیلی نگرانت بودم آخه تو آخرین سونو بهم گفتند که مایعی که تو داری توش زندگی میکنی کمهniniweblog.com

و منم خودم بستم به آب که تو تو خشکی نمونی ولی این هفته که رفتم دکتر بازم گفت هنوزم کمه http://eshghamm.blogfa.comواسه همین 3تا سرم بهم داد که دیروز یکیشو زدم و امروز نوبت دومیه (تو که میدونی من چقدر از آمپول و سرم میترسم ولی خب عزیزم به خاطر تو باکی نیست)

تو مطب دکتر صدای قلب خوشگلتو شنیدم و کلی خیالم راحت شد که حالت خوبه mahsae-ali

 آخ کاش که زودتر این روزا بگذرند و تو بیای تو بغل من وبابا...

خیلییییییییییییییی عاشقتممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

sara
16 آذر 90 15:51
سلام زیبا جان
امیدوارم حال شما و نی نی تون خوب باشه.
اگه اشتباه نکنم تو نی نی سایت دیدم که دکتر شما خانم سیما قاسم زاده هستند.ازشون راضی هسنید؟
منم دنبال دکتر خوب میگردم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
مطبشون کجاست؟
ممنون


مامان ماهور
18 آذر 90 18:21
انشالا بارداري خوبي داشته باشي و نينيت به سلامتي به دنيا بياد
شيلا
24 آذر 90 13:48
سلام زيبا جونم من از نى نى سايت وبلاك نى نى نازتو ديدم و اومدم ايشالا نى نى را سالم و تندرست به دنيا ميارى عزيزم خوشحال ميشم به وبلاك نى نى منم سر بزنى بوووووووووووووووس
شيلا
24 آذر 90 13:49
راستى من لينكت ميكنم تو هم خواستى لينكم كن