آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

21 هفتگی...

1390/9/26 10:21
نویسنده : زیبا
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرنیکای خوشگلم شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے میدونم که چند وقتیه برات ننوشتم ولی گلم ببخشید سرم شلوغ بود و این نی نی وبلاگ هم که بیشتر وقتا باز نمیشه الانم با فیلتر شکن بازش کردم

خوشگلم نمیدونی چقدر خوشحالم چون 3 هفته ای میشه که تکونات رو حس میکنم و این اتفاق برام قشنگترین و شیرینترین اتفاق این دوران بودهشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

حالا دیگه با تمام وجود حست میکنم و برای دیدنت لحظه شماری

دیروز رفتم دکتر و صدای قلب کوچولوتو شنیدم خداروشکر که حالت خوبه ،فقط همچنان مایع آمینیوتیک دورت یه مقدار کمه گلم ولی در سطح نرماله واین منو نگران میکنه  مرتب دارم آب و مایعات میخورم تا زودتر این مشکل برطرف بشه.

تو این مدت بازم برات لباسای خوشگل خریدم عزیزم که تعدادشون زیاده ولی عکس چندتاشو که خیلی گوگولیند میزارم تا به زودی همه خریدات تکمیل بشه و عکس سیسمونی رو کامل بزارم


 

 


 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

كارُنا
26 آذر 90 11:06
چقد نازن لباساش (:
سمان جون
26 آذر 90 19:00
آخی چقدر لباساش گوگولین!!!!! خیلی نازن مامان باسلیقه. مبارک دخملی باشه.
زنی از پشت ميز کار
19 دی 90 15:17
سلام عزیزم به سلامتی باشه. منم یه نی نی دارم. روز ولنتاین دنیا میاد. خیلی لباسای نی نی ت نازه. از کجا خریدی اینا رو؟؟؟؟