آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

اولین برف امسال!!!

1390/8/18 11:58
نویسنده : زیبا
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند و عسل مامان  

...چطوری گلم؟؟؟ ما الان 16 هفته و 4 روز هستیم و تو داری روز به روز بزرگتر میشی...دیگه شکمم حسابی تابلو شده

niniweblog.com و هرکی میبینتم میفهمه که باردارم ههههههههه

واما از 2 شب پیش اولین برف امسال شروع به باریدن کردهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے البته خیلی عجیبه چون هنوز نیمه آبانه و همیشه از اواسط آذر برف شروع میشه ولی خوب اینم از شانس ماست دیگه دخملم ،آخه دوست داشتم برم برات خرید،ولی با این هوا فعلا که نمیشه Smiley

از روزی که فهمیدم تو گل دختر منی میخواستیم با مامانی بریم خرید ولی پادرد شدید گرفتم kruecken.gifو افتادم تو خونه،الانم که با آمپول بهتر شدم هوا خراب شده هییییییییییییییی  

اشکالی نداره گلم بلاخره میریم خرید عزیزم و قول میدم بهترینهارو برات بخرم  

 

 









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
19 آبان 90 15:47
سلام زیبا جان امیدوارم حال شما و نی نی تون خوب باشه. اگه اشتباه نکنم تو نی نی سایت دیدم که دکتر شما خانم سیما قاسم زاده هستند.ازشون راضی هسنید؟ منم دنبال دکتر خوب میگردم. ممنون میشم راهنماییم کنید. مطبشون کجاست؟ ممنون
masood
20 آبان 90 9:50
سلام امروز دنبال یه متن بودم که واسه به دنیا اومدن برادرزادم تابلو بسازم وقتی این مطالب شما رو پیدا کردم اینقد خندیدم که دارم میترکم
مامان بیتا
24 آبان 90 0:13
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. 23 الی 27 آبان90 تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان غرفه هواپیماهای جت رو هیچ شادی نیست اندر این جهان ..........برتر از دیدار روی دوستان جت رو ................هدیه خلاقیت