آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

هفته 23...

1390/10/4 12:43
نویسنده : زیبا
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان ماچ امروز شدیم 23 هفته و 1 روز و فقط 15 هفته دیگه مونده تا بیای تو بغلم  هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

خوشگلم جمعه رفته بودیم خونه  2تا از بچه های اکیپ و اونجا فهمیدیم که خاله بیتا ...حاملست!!! تعجب

وای نمیدونی که چقدر خوشحال شدم شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے حالا دیگه دخمل ناز من یه همبازی داره که 4ماه از خودش کوچیکتره و قراره مرداد ماه به دنیا بیاد.امیدوارم خاله بیتا این دوران رو به خوبی بگذرونه

دیروز رفتم و دوباره برات یه سری دیگه لباسای خیلی خوشمل خریدم  بیصبرانه منتظرم بیای و این لباسهارو تنت کنم و ذوق کنم

اینجا عکسای بعضی از اونارو میزارم عزیزم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

احسانه
6 دی 90 12:07
سلام مامان باسلیقه. لباسای نی نی خیلی نازه. مبارکش باشه و ایشالا به سلامتی تنش کنی. منم مامان فروردین 91 هستم.جوجو هم دختره
فاطمه
9 دی 90 11:15
وااااااااااااااااااااای چه عکسای خوشملی .ایشالا به سلامتی این سیسمونی خریدنا عالمی داره واسه خودش . عزیزم حسابی لذتشو ببر بوووووووووووووس
lمینا
9 دی 90 13:27
سلام گلم
من از بچههای نی نی سایتم داشتم راجبه صندلی غذا بلوم سرچ میکردم که به تاپیک شما برخوردم و متوجه شدم میخوای بلوم بخری...ایا خریدید؟راضی هستی؟میشه نظرتو بدونم؟
ممنونم





سلام عزیزم ...هنوز دودلم و نخریدم
مامان ستایش
12 دی 90 11:59
سلام ایشالله نی نی گلت سالم و صالح بیاد پیشت ممنون میشم اگه با هم تبادل لینک داشته باشیم
خاله مهتاب مامان بردیا
14 دی 90 18:03
آرنیکا جونیم امیدوارم به شادی و تندرستی بپوشی دخمل گلم نازنین مامانتی
فهیمه
13 فروردین 91 10:57
سلام سیسمونی کوچولوتون خیلی ناز بود از سلیقه تون خیلی خوشم اومد. انشااله بسلامتی دعوت میکنم از هفت سین طهورای ما دیدن کنید