آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

هفته 13....

1390/7/25 13:03
نویسنده : زیبا
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلممممممممممم

www.smilehaa.org

خوبی عشقمممممم ،امیدوارم که تو دل مامان جات راحت باشه ،حال من که با وجود تو همیشه خوب عزیزم، فقط کاشکی زودتر بفهمم که تو

خوشگل دخملی

www.smilehaa.org

یا کپلی پسمل

www.smilehaa.org

،البته فکر نکنی برام فرقی میکنه ها،نه عزیزم من خیلی عجله دارم که زودتر برم برات خرید کنم و یه اتاق خوشمل درست کنم،یه سرویس تختخواب راحت

niniweblog.com

،یه ست کالسکه با حال

niniweblog.com

،کلی اسباب بازی های رنگارنگ

niniweblog.com

و لباسای خوشگل....

هفته دیگه نوبت دکتر دارم و از خانوم دکتر میخوام که برام سونوی تعیین جنسیت بنویسه...

این روزا خیلی کم اشتها و بی میل شدم و دارم وزن کم میکنم،اول نگران بودم نکنه که برای تو بد باشه ولی تو مجله نی نی+ خوندم که خانومایی که اضافه وزن دارند حتی اگه غذا کم بخورند و وزن هم اضافه نکنند بازم نی نیشون ضعیف نمیشه چون ذخیره زیاد دارند ههههههههههههه،آره گلم بلاخره این اضافات من به یه دردی خورد!!!!!

میبوسمت عزیزمممممممماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تربچه نقلی
25 مهر 90 14:35
انشالله به سلامتی نی نیتو دنیا بیاری به ما هم سر بزن خوشحال میشیم