آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

نی نی گلم دخملیههههههههههههه....

1390/8/3 16:48
نویسنده : زیبا
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان،نه دیگه باید بگم دختره گلممممممم هوراااااااااااااااااااااااااااااااmahsae-ali

بلاخره امروز رفتم سونو و تا آقای دکتر دستگاه رو گذاشت رو شکمم گفت دختر شما تو وضعیت خوبیه... بله و من فهیمدم که یه دختر خوشگل دارم که قراره همدم مامانش بشه...هوراااااااااااااااااااااااااااااااا

جالبه که قبل سونو رفتم شلوار بارداری بخرم(آخه حسابی شکمم بزرگ شده

niniweblog.com

) پسره صاحب مغازه گفت خانوم بگم جنسیت بچتون چیه!گفتم میرم سونو میفهمم(تحویلش نگرفتم) ولی اون گفت از حالت لبها و پف صورتتون 90% نی نی دختره ههههههههههه...تعجباینم سونوی تجربی که درست گفت!!!

به بابا هم زنگ زدم و گفتم که داره دختر دار میشه کلی خندید... niniweblog.com

 

خانوم خانوما فعلا اسم شما شده آرنیکا( به معنیه آریایی نیک خو و گل همیشه بهار) تا ببنیم خدا چی میخواد

عزیزم امشب قراره با بچه های اکیپ بریم شمال(بندر انزلی)،بهشون بگم دخمل دار شدم حسابی ذوق میکنند

niniweblog.com

 

تو هم قول بده دختر خوبی باشی ومامانو تو سفر اذیت نکنی

niniweblog.com

 

راستی این اولین مسافرتت به شماله ههههههههههههه

عاشقتممممممممممممممم

niniweblog.comقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)