آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دنیای من و آرنیکا

هفته 15...

1390/8/8 11:21
نویسنده : زیبا
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل گل مامان...ماچخوبی عزیزممممممممممم؟

هفته پیش واسه اولین بار بردیمت شمالniniweblog.com...البته اولین شمال تو دل مامان...انشالا وقتی به دنیای بیای کلی مسافرتهای باحال میریم قشنگم...سه شنبه شب رفتیم انزلی و جمعه برگشتیم.ولی واسه من خیلی سخت بود گلمniniweblog.com آخه باید مواظب تو میبودم و چیزایی که بقیه میخوردند واسم ممنوع بود و همش باید از دود سیگا و قلیونniniweblog.comفرار میکردم.البته عشق مامان اینا اصلا مهم نیست و همه خوش گذرونی ها فدای یک تار موی تو عسلمniniweblog.comمشکل دیگه این بود که با وجود اینکه بهترین تخت و اتاق ویلا رو به ما داده بودند ولی بازم جام راحت نبود و شبا خیلی سخت میتونستم بخوابم

niniweblog.com و به جز اون یه ریز بارون میبارید و سقف صدا میداد...منم که میدونی از هر چی بارون و سرماست متنفرم.

جمعه هم که برگشتیم کلی تو راه بودیم و بازم بارون و از کرج هم ترافیک وحشتناک بود و خلاصه کمر و پاهام حسابی داغون شدند،امیدوارم که به تو فشاری نیومده باشه عزیزم...دیگه کلا دور مسافرت با ماشین

niniweblog.com رو خط کشیدم...

عزیزم الان تو هفته 15 هستیم و تو روز به روز بزرگتر میشی،هفته پیش که سونو رفتم دکتر گفت وزنت 106 گرمه هههههه من تا حالا 1 کیلو و 100 گرم وزن اضافه کردم که فکر کنم اون 100 گرمش تویی عزیزم niniweblog.comمن هر چی میخورم فقط به عشقه تو...

زودتر بیا پیشم دختر خوشگلممممممممممممniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمان جون
16 آبان 90 14:10
سلام زیبا جون. تبریک میگم خانمی. ایشاللا دخترت صحیح و سالم و ناز بیاد تو بغلت. مواظبش باش و به خودت فشار نیار.